Hoppa till textinnehållet

Så beställer du nytt kort eller ersätter ett trasigt kort

Beställ nytt Åtvidabergskort

I internetbanken

Skicka oss ett meddelande

 

Via telefon:

Ring oss 0120-840 00

Ersätt ett befintligt bankkort i appen

  1. Logga in i appen.
  2. Klicka på menyn längst upp på skärmen. Välj Kort.
  3. Klicka på Ersätt befintligt bankkort.
  4. En chatt som guidar dig kring kortersättning börjar.
  5. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i chattkonversationen.

Kom ihåg!

Följ din kortbeställning

Efter att du har beställt ett kort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Så här följer du din kortbeställning

Aktivera ditt kort

Kom ihåg att du måste aktivera ditt nya kort efter att du fått hem det.
Så här aktiverar du ditt nya kort

Hitta din PIN-kod

Har du glömt PIN-koden till ditt bankkort kan du hitta den i din app eller internetbank. I appen: Klicka på Kort i menyn, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod. I internetbanken: Klicka på Konton och kort i menyn och sedan på Översikt, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod.

Vill du hellre ringa eller besöka oss?